Wycieczka do Wrocławia- przyjemne z pożytecznym

Wycieczka do Wrocławia- przyjemne z pożytecznym 1

12 grudnia 90-osobowa grupa uczniów i nauczycieli ZSP oraz rodziców wyruszyła na jarmark bożonarodzeniowy do Wrocławia. Miasto zachwyca świątecznymi dekoracjami i magicznym oświetleniem.

Urozmaicony program wycieczki w pierwszym punkcie obejmował wizytę we wrocławskim ogrodzie zoologicznym i możliwość zmiany aury z zimowej na upalną w zachwycającym różnorodnością flory i fauny AFRYKARIUM. Wszystkich rozczuliły sympatyczne hipopotamy, foki i pingwiny, a spacer podwodnym korytarzem dał szansę podziwiania morskich stworzeń w przepięknej scenerii.

Po wizycie w zoo udaliśmy się do HYDROPOLIS. To otwarte w 2015r. Centrum Edukacji Ekologicznej jest jedynym tego rodzaju obiektem w Polsce. Hydropolis to miejsce, w którym różnorodne technologie multimedialne, interaktywne instalacje, wierne repliki i modele oraz bogate w informacje ekrany dotykowe służą jednemu celowi: ukazaniu wody z różnych, fascynujących perspektyw. Centrum daje możliwość przeprowadzenia niebanalnych lekcji z zakresu biologii, chemii i fizyki oraz zrozumienia roli wody we wszechświecie.

Kolejnym punktem programu było dwu- i półgodzinne zwiedzanie Starówki z przewodnikiem: dowiedzieliśmy się m.in. ciekawych faktów z przeszłości miasta, podziwialiśmy imponującą architekturę Ostrowa Tumskiego, odwiedziliśmy wrocławską Katedrę oraz poznaliśmy historię wrocławskich krasnali, które spotykaliśmy w trakcie naszej wędrówki po śródmieściu.

Ostatnim punktem był jarmark bożonarodzeniowy na wrocławskim Starym Rynku, który zaskakuje różnorodnością stoisk i atrakcji. Przy akompaniamencie świątecznych przebojów podziwialiśmy ozdoby, dekoracje i oświetlenie degustując świąteczne słodkości i inne specjały.

Pełni najcudowniejszych wrażeń pożegnaliśmy stolicę Dolnego Śląska i udaliśmy się w podróż powrotną. Chociaż tradycja jarmarków nie wywodzi się z Polski, możemy być dumni, że w naszym kraju są tak oszałamiające miejsca jak wrocławski jarmark świąteczny.

-relacjonuje Aldona Starosta, która wraz z Anną Skrzypczak była organizatorem wycieczki.

Wycieczka do Wrocławia- przyjemne z pożytecznym 2 Wycieczka do Wrocławia- przyjemne z pożytecznym 3 Wycieczka do Wrocławia- przyjemne z pożytecznym 4 Wycieczka do Wrocławia- przyjemne z pożytecznym 5

0 0 głosuj
Ocena artykułu

Rozwój lokalnych mediów potrzebuje finansowania, Twoje wpłaty czynią nas niezależnymi i samowystarczalnymi. Dziękujemy.