W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta 1

Grodzisk Wielkopolski 2020-05-28

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Grodzisku Wielkopolskim:

sekretariat – nr telefonu 61 44 26 400

obsługa bezpośrednia – nr telefonu 61 44 26 406

postępowania podatkowe – nr telefonu 61 44 26 421

sprawy karne skarbowe – nr telefonu 61 44 26 408

kontrola podatkowa – nr telefonu 61 44 26 409

egzekucja administracyjna – nr telefonu 61 44 26 413

rachunkowość podatkowa – nr telefonu 61 44 26 430

komórka wierzycielska – nr telefonu 61 44 26 423

rejestracja – nr telefonu 61 44 26 447

czynności sprawdzające – nr telefonu 61 44 26 438

infolinia w ramach Tarczy Antykryzysowej – nr telefonu 61 44 26 426

Adres e-mail urzędu skarbowego: [email protected]

Więcej informacji na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez
e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.

Informacja prasowa

0 0 głosuj
Ocena artykułu

Rozwój lokalnych mediów potrzebuje finansowania, Twoje wpłaty czynią nas niezależnymi i samowystarczalnymi. Dziękujemy.

Wybrane dla Ciebie

Opublikował: PGO24

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaz wszystkie komentarze
0
Co o tym myślisz? Prosimy o komentarz.x
()
x