Szkoła Podstawowa w Grąblewie po raz kolejny na najwyższym podium

Szkoła Podstawowa w Grąblewie zwyciężyła w ogólnopolskim konkursie „Poznaj nową Matlandię dla 4 klasy i wygraj dostęp do programu dla całej szkoły”! Zdobytą nagrodą są roczne dostępy do programu dla wszystkich uczniów klas 4–6 oraz nauczyciela matematyki.

Uczniowie klas 4-6 przystępujący do przeprowadzonego w kwietniu konkursu przeżyli niesamowitą przygodę dzięki wykorzystaniu wcześniej zdobytej wiedzy zarówno z zakresu matematyki jak i zajęć komputerowych.

Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe wyróżniło, zgodnie z regulaminem najciekawszą pracę, a jej autora nagrodziło indywidualną nagrodą.

Wyróżniony projekt składał się z makiety wykonanej z kartonu oraz z własnoręcznie uszytej maskotki – Rabcia. Do magicznego kartonu zawierającego zwoje papieru imitujące plansze interaktywne dołączona została wizualizacja zdjęciowa, która przedstawiała proponowane sceny z „Matlandii”. Przygotowany scenorys wymarzonego programu komputerowego do nauki matematyki wymagał od autorki – Marceliny Woźniczak wiele pracy. Wykreowane sytuacje, w których sfotografowała maskotkę świadczą o poprawnym rozumieniu trudnych pojęć matematycznych.

Projekt realizowany był pod kierunkiem nauczycielki matematyki p. Danuty Bartkowiak, która towarzysząc uczniom podczas realizowania zadań konkursowych z satysfakcją przyglądała się kreatywnym działaniom swoich wychowanków.

Od września 2016 uczniowie klas 4, 5 i 6 podczas lekcji matematyki oraz zajęć dodatkowych z matematyki będą korzystali z programu komputerowego „Matlandia”. Czy spotkają w tej baśniowej krainie matematyki Rabcia? O tym przekonamy się wkrótce.

3 4 9

Wybrane dla Ciebie