Remont ul. Dolnej: utrudnienia, ale też okazja do uregulowania pewnych spraw

Uprzejmie informuję, że Gmina Grodzisk Wielkopolski w drugiej połowie lutego br. planuje rozpoczęcie prac związanych z budową nawierzchni ulicy Dolnej w Grodzisku Wielkopolskim wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem.

Wykonawcą zadania wyłonionym w drodze przetargu nieograniczonego został Zakład Drogowo – Budowlany NOJAN Jan Nowak z Grodziska Wlkp. za kwotę: 1.862.229,64 zł brutto.

W związku z kompleksową realizacją zadania na czas prowadzenia robót planowane jest wyłączenie odcinków ulicy Dolnej z ruchu samochodowego. O braku możliwości dojazdu do posesji wykonawca będzie informował mieszkańców na bieżąco.

Jednocześnie w celu zachowania bezpieczeństwa proszę o dostosowanie się do nowej organizacji ruchu. Wszelkie uwagi dotyczące wprowadzonej organizacji ruchu oraz realizacji zadania należy kierować do wykonawcy zadania (firma NOJAN Jan Nowak tel. 508 257 905) lub Inspektora Nadzoru (Barbara Kosmacz tel. 660 618 620), a w przypadku spraw spornych do gminy (Jacek Gulik tel. 604 616 829).

Pragnę również zachęcić i poinformować, że budowa ulicy jest okazją do uporządkowania i uregulowania spraw związanych z wyposażeniem nieruchomości w przyłącza do istniejących sieci, ponieważ w najbliższych latach po zakończeniu inwestycji gmina nie wyrazi zgody na wykonanie prac, które wymagać będą naruszenia nowej nawierzchni ulicy. 

Zakończenie prac planowane jest do 31 lipca 2019 r. Za powstałe uciążliwości i utrudnienia związane z realizacją zadania serdecznie przepraszam.

Z poważaniem

Burmistrz Grodziska Wielkopolskiego                                                                              /-/ Piotr Hojan

Wybrane dla Ciebie

Autor: PGO24