Press "Enter" to skip to content
Adam Zrelak prezentuje rower Groclin. Fot. Karolina Iwańska

Groclin oficjalnym rowerem elektrycznym Warty Poznań

Można na nim przejechać nawet 110 km ze wspomaganiem i rozpędzić się bez pedałowania do 25 km/h – oto Groclin, oficjalny rower elektryczny Warty Poznań. Jego producent właśnie został partnerem Klubu.

Piłkarze Warty Poznań swoje mecze ligowe rozgrywają na stadionie w Grodzisku Wlkp. Tam też swoje początki miał Groclin, firma z ponad 40-letnią tradycją. W tym roku zarząd spółki poinformował o zmianie profilu dotychczasowej działalności i zaangażowaniu się w projekty związane z elektromobilnością. Tak powstał pierwszy miejski rower elektryczny Groclin.

– Jako producent rowerów elektrycznych pod marką Groclin podjęliśmy decyzję o współpracy z Wartą Poznań. Przyjęta przez Klub strategia i misja skupiona wokół szeroko pojętej ekologii jest nam bardzo bliska. Mamy nadzieję, że będzie to bardzo owocna współpraca dla obu stron – mówi Michał Seidel, Członek Zarządu Groclin S.A odpowiedzialny m.in za projekt związany z elektromobilnością.

Dla Warty Poznań, klubu zaangażowanego w zagadnienia związane z ochroną środowiska naturalnego, Groclin jest cennym partnerem. Produkowane przez wielkopolską firmę rowery to wygodny środek transportu. Wspomaganie elektryczne pomaga łatwiej i szybciej dotrzeć na miejsce, dzięki czemu rower jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zrezygnować z jazdy samochodem i poruszać się np. po mieście właśnie na dwóch kółkach.

W ramach współpracy rower Groclin został oficjalnym rowerem elektrycznym Warty Poznań. Pojazd jest dostępny w wersji dla kobiet i mężczyzn, ma wyświetlacz LCD, ułatwiający nam monitorowanie stanu baterii, a wspomaganie pozwala rozpędzić się do 25 km/h bez pedałowania i przejechać nawet do 110 km. Więcej na temat roweru można przeczytać na egroclin.com.

– To bardzo satysfakcjonujące, kiedy okazuje się, że #ZielonaEnergia Warty Poznań przyciąga kolejnego partnera. Z firmą Groclin szybko znaleźliśmy wspólny język i poczuliśmy sens tej współpracy – mówi Jarosław Żubka, dyrektor marketingu i komunikacji Warty Poznań. – Nasz nowy Partner dostrzegł to, że ma do czynienia z wiarygodnym podmiotem i nie chodzi tylko o marketing, ale także o postawy naszych pracowników i zawodników, którzy poruszają się także na rowerach. Cieszy mnie to, że jako klub będziemy mogli wspierać kolejną markę z naszego regionu, nie mówiąc już o ekologicznym aspekcie tej współpracy.

Fot. Karolina Iwańska

5 4 głosów
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Odnieś się w tym miejscu
Pokaz wszystkie komentarze